fredag 10 maj 2013

Cervezas.

Jag låg utslagen på köksoffan efter en dag på mellanstadiet med 11-åriga tjejer och killar. Trött. Pappa kommer hem. fårgar hur dagen har varit.

 -Jo, tack! Helt ok. tittade på film om puberteten med femteklassare... Bara såååå trött just nu.
-du ska inte hitta på nåt ikväll då?
-Vadå bara för att det är helgdag i morgon?
-ja?

Jag tittar utmattat på honom. Vad försöker han antyda? Att jag är en slacker? Att jag träffar för lite vänner nu för tiden? Att jag dricker för lite öl? oklart...

Ångesten över att någon har sått en idé i mig, som jag måste slutföra!

Emma var trött efter en arbetsfri dag. också oklart. men gick med på after work ändå! KRIGARE!

cyllade in till den "pulserande" stadskärnan  Drack tjeckiskt utomhus, med en tågstation och en temporär byggbarack som utsikt. Romantiskt. Kände oss inte nöjda utan fortsatte in i kwanstas "after work djungel".

En tom bar och spännande spellista fick mig att törsta efter NORRLANDS GULD. Kanske det mest oklara på hela kvällen. tämligen svårdrucken. MEN, Sällskapet alltså! no words.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar